..

varför är det när jag mår som sämst som jag uppdaterar bloggen? det borde vara tvärtom. för vem vill egentligen läsa/kolla in sånt här? man dras väll till glädje och sånt, inte till det här? när jag ser mig omkring känner jag av en vilsenhet och ledsamhet som inte får ut det den vill, som inte räcker till. jag är så trött på mig själv. orkar inte uppdatera just nu...men missförstå inte, detta är ingen text som säger att det blir någon bloggpaus, bara jag som försöker säga någonting som inte går att förklara


Comments
Postat av: elin.e

ta hand om dej miriam

2009-10-12 @ 17:50:47
URL: http://elineeriksson.blogg.se/
Postat av: a

det är ju din blogg........ så då borde den vara som du är. svårt att förklara men jag kommer fortsätta läsa den vad du än lägger in. faktiskt.

ta hand om dig!!1 du är så jävla vacker. bara så du vet. vad du än mår dåligt för så...... jag skulle vilja se ut som dig.

x

2009-10-12 @ 18:28:05
Postat av: Karin

åh miriam... jag förstår exept att jag inte har nån blogg. idag var jag hos nån slags psykolog/vikt bmi tant. hon gav mej nån slags diagnos på panikattaker!? jag hade för lågt bmi och måste äta mer.. det kan va därför jag är trött. imon ska jag ta lots of prover. kanske får jag ett konkret svar.

xxx älskade miriam xxx allt du lägger ut är bra

ring om du vill<3

2009-10-12 @ 18:44:56
Postat av: Agnes

du är så fin, känslor hör till bloggandet och att yttra sig så fint som du gör, gör mig rörd. DU ÄR FIN, DU ÄR JÄTTEFIN. lyssna på glad musik och deppa inte ner dig, sett på ett fejk leende. Allt känns bättre jag lovar dig. Gråt först skratta sen

2009-10-12 @ 19:08:11
Postat av: emmi

Andas djupt, andas in, håll, släpp ut, håll

2009-10-12 @ 19:11:26
URL: http://emmismode.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh, vad jag känner igen mig. Det är helt sjukt.

Och sätt inte på något fakeleende. Det behövs inte. Däremot ska du inte gräva ner dig i alla dåliga känslor, utan försöka hitta det positiva i det lilla som finns. Jag tror att det är det som är livet.

2009-10-12 @ 19:51:32
Postat av: lina

det är jobbigt när man mår dåligt fast inte vet varför man mår dåligt. så har jag haft det väldigt länge. men det börjar släppa lite nu tror ja. det gäller bara att inte gräva in sig. utan verkligen orka träffa kompisar etc...

2009-10-12 @ 19:55:19
URL: http://artschool.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag kan inte heller förklara vad jag känner. Jag bara vet inte, och det gör mig lite rädd. Jag har läst din blogg i evigheter och jag trodde du var ledsen för att din mamma var dålig. Jag vettefan vad jag vill säga med det här, men skitsamma. Jag vet ju ändå inte. Allt jag kan säga är att din blogg är jättefin. Xxx

2009-10-12 @ 20:00:01
Postat av: ak

du är tonåring klart som fan att du mår dåligt, det är mer en regel än undantag. jag lovar dig att 95 % av alla tonåringar mår dåligt ibland. alla har sina egna problem att handskas med. du ska veta att du inte är ensam. tusan vad tråkit det skulle vara om du skulle må bra hela tiden då skulle det aldrig bli några uppdateringar på din fina blogg som vi gillar så mkt! :) hare bra

2009-10-12 @ 20:54:52
URL: http://fukkin.devote.se
Postat av: Karin

therese där uppe går du i sms?? haha

2009-10-12 @ 22:18:16
Postat av: frida

gillar den ändå. din blogg är fin. keep it up & take care!!

2009-10-12 @ 23:23:15
URL: http://cccw.blogg.se/
Postat av: e

förstår mig inte på människor som tror att du ska må bätte av att säga "alla tonåringar mår så" precis som om du är helt likgiltig. du kanske mår dåligt på ett helt annat sätt än "alla andra 95procent av tonåringarna" seriöst!!!!!!!!!!!!! klarar inte av människor som säger: jag mår också dåligt, hoppas det får dig att känna dig bätte? det är ju bara sjukt. jag mår i alla fall aldrig bättre av att någon annan säger att dom har det likadant

2009-10-13 @ 14:31:00
Postat av: Miriam

e- Tack för din kommentar! vi tänker likadant där..

2009-10-13 @ 18:08:56
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: e

<3

2009-10-14 @ 14:57:51
Postat av: Nina

Jag läser din blogg oavsett, den har alltid fått mig på bättre humör, är ganska deprimerad själv, typ 95% av varenda dag. Plus att du är väldigt egen och speciell, på ett positivt sätt alltså!

2009-10-14 @ 17:27:20
URL: http://coffeecrust.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skrev att jag kände som dig för att jag kan typ inte berätta det för någon annan. Alla är bara så jävla glada hela tiden. Din blogg är iallafall jättebra.

2009-10-14 @ 20:50:40
Postat av: Miriam

Sara- Jag förstår <3 tack vännen..sköt om dig!

2009-10-14 @ 20:54:52
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: Helen

Finns mycket som fladdrar omkring i mutt huvud som jag försöker greppa efter och fästa i kommentarsfältet men av någon anledning känns det omöjligt - men mycket kärlek till dig! Du är fin. Det är det enda jag får sagt och jag ber om ursäkt för att det är futtigt, det finns saker jag vill säga men de verkar lura på gränsen till det undermedvetna...

2009-10-14 @ 21:40:36
URL: http://600x450.blogspot.com
Postat av: kajsa

jag gillar verklighet.

2009-10-14 @ 22:52:46
URL: http://dirtyweekend.blogg.se/

Comment here:

Namn:
Save?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0