OMFG!!!11


Comments
Postat av: Ellen

mmm, jag vet det infinner sig ingen direkt julstämning, har det inte gjort på år. det gör egentligen inte mig så mycket, för jag tycker inte om det ändå - själva konceptet. Jag är inte troende, så egentligen finns det ingen anledning för mig att fira det. Jag vill spy på alla som ska köpa, köpa, köpa och känner sig tvingad och stressade att köpa paket bara för att det är en tradition. En jväligt konstig tradition, det har ju inget med julbudskapet att göra, blir så in i helvete förbannat arg när jag börjar prata om det.



Jag har lagat mat, eller gör just nu, linsbollar för stunden, ska nog göra lite veganmajonnäs.



tack för sök-tipset till ebay, hittat ett par jättefina, ska fråga min kompis i usa om hon kan ta emot de (de såldes inte worldwide). Egentligen letar jag främst efter sådana platåsandaler du har, de är så nedrans fina.



Men usch, usch, usch. Har du gått till en psykolog någon gång? Men du får jättejättejättegärna skriva till mig (mejla)!



Jag firar julen hos mamma och pappa, med farmor, samma gamla visa - du vet min onda farmor. Så ser inte fram emot det. Men min goda mat blir nog god. Hhe

2010-12-23 @ 23:54:44
URL: http://guselleni.wordpress.com/
Postat av: Ellen

Tjat, tjat, tjat, jag, jag, jag. Vad ska DU göra? kram!

2010-12-23 @ 23:55:21
URL: http://guselleni.wordpress.com/
Postat av: Alexander

Awesome!

I didn't know you liked Heavy Metal. Who else do you like?

2010-12-24 @ 00:10:33
Postat av: miriam

I also like led zeppelin, nirvana, neil young, johnny cash, the beatles, r.e.m, pearl jam......



2010-12-24 @ 00:37:36
Postat av: Alexander

Hmm... I like all of them besides Neil Young. What about Black Sabbath?

2010-12-24 @ 00:48:04
Postat av: miriam

i only like one song by neil --> http://www.youtube.com/watch?v=7fXaC07X5M8&feature=related



Black Sabbath is great!!



I didnt write all the music I listen to cuz the list is long



2010-12-24 @ 00:56:38
Postat av: Alexander

Yeah that songs pretty good. I think I used to play that.

2010-12-24 @ 01:21:06

Comment here:

Namn:
Save?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0