Inte mycket till vila

Lördag idag. Vaknade upp vid 3 och kunnde inte sova så jag gick upp istället. Snart ska jag iväg till stan igen och handla de första och sista klapparna! väldigt sent ut de här året men vad gör det? Igår var jag på stan med Clara men hittade knappt något så vi tog färjan till julmarknaden. Sen skulle Clara hem så vi tog färjan tillbacka och så följde jag henne till tunnelbanan. Utan nycklar hem var jag fast i slussen. Efter en kvart ringde min syster så jag skulle träffa henne och hennes kompisar på grönan så jag tog färjan tillbacka och blev kvar där i ca 2  timmar. Sen åkte vi tillbacka till slussen och köpte lite godsaker och hade hur kul som helst. Vet inte  när vi kom hem. Nu måste jag göra mig i ordning. Har verkligen ing lust att gå ut idag, vill ligga hemma och mysa.
image121


Comments

Comment here:

Namn:
Save?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0