Q/A

kan vi få en rundtur i ditt rum? Njae favorittvserie? har ingen favorittvserie men dh är bra. vad har du för betyg? dåliga lussekatter/pepparkakor? pepparkakor favoritgodis? choklad? favoritglass? kulglass/mjukglass annan favorit sötsak? donuts och mukar Vad fascinerar dig mest hos andra människor? Omtänksamhet Favoritfilm? vet inte. men jag älskar gamla filmer från 30-40 talet och 70 talet Kan inte vi få se din familj och hur du bor? Nej Finns det något du verkligen vill göra men inte vågar? mja På en skala 1-10, hur snygg tycker du att du är? 3-4 mår du nånsin dåligt över ditt utseende? ja. för ofta Vad har du sökt för gymnasieprogram? sam-spårk och sam-sam Vad vill du göra i framtiden? jobba med det jag älskar Om du fick se ut som vem som helst i hela världen, vem skulle du se ut som då? no idea..... Hur mycket pengar får du i månaden? olika. what do you sing under the shower??? Kate bush Would you give up evereything for living in nyc? Yes Do you think you are unique? more weird Vad tycker du är det tråkigaste som finns? att vara rastlös Are u a virgin? Yes got a boyfriend? no  how much do you weigh&how tall are you?(maybe you can be model!) no.. im too fat and short You never comment back to most people who leave you messages.why? hmm i thought i did Do you smoke? no Do weed? no drink? rarely Är du döpt efer någon särskild? nej inte vad jag vet Brukar du vara avendsjuk på andra(dvs deras liv, deras utseenden osv)? ja det händer Vad ska du göra i sommar? njuta Står du och din familj nära varandra? comme si comme ca. Är dina föräldrar skilda? nej Beskriv dig själv med tre ord! sympatisk, drömmare, spontan Berätta någonting vi inte visste om dig! egentligen skulle jag varit född 94 men eftersom att jag föddes för tidigt så blev jag 93a och jag är vänsterhänt Favorit bok? läser väldigt sällan, tips på bra böcker?? 6 things about u! i like odd people, i live for happiness, i love life, i hate reality, i hate to study but love to learn How do you like your coffee? Depends. sometimes with whip cream and sometimes i just drink it black What's your favorite brand of lingerie? don't have one har du någon fobi? Nej Vad är du mest nöjd med, med dig själv? mina öron Vilken stad bor du i? stockholm stad Hur gammal är du? 15 år Hur många besökare har du om dagen? kollar aldrig men sist var det runt 500 - 1100 unika Kan inte vi får se dig le? jo Kan vi se din familj? nej Gillar du sport? vilken/vilka? jag älskar all sport tycker du om din skola? nej Vad är det första du tänker när du ser dig själv i spegeln? (behöver ju inte vara ngt med utseendet såklart, en del tolkar ju det så.) "usch" för det mesta. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? nej Vilka språk kan du? engelska, lite norska, lite franska Var tror du att du befinner dig om tio år? på en plats där jag är lycklig Är du social? ja Vill du ha barn? ja Vad är du beroende av? fota I wondered if you could answer the questions in English? next time! :)do you enjoy where you live? and if you could live somewhere else, where would it be? nno, take me to paris!!!!!1


Comments
Postat av: FINA

kul att läsa :)

2009-03-25 @ 13:49:03
URL: http://www.metrobloggen.se/fina
Postat av: Sara

underbart att läsa miriam. puss<3

2009-03-25 @ 14:10:45
URL: http://sarisasmode.webblogg.se/
Postat av: sara schmidt

du är grym

2009-03-25 @ 19:21:00
URL: http://saraaaa.webblogg.se/
Postat av: sara schmidt

jo förresten, jag har addat dig, aldrig inne?

2009-03-25 @ 19:21:29
URL: http://saraaaa.webblogg.se/

Comment here:

Namn:
Save?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

RSS 2.0